Belajar bahasa inggris kelas 6 sd Semester 1 TA 2013/2014


A Scientist to-be
Hi, my name is alfi.My favorite lesson is science.I always pay attention to what my teacher explain about science.I like discussion about nature,substances around us, and human body.I want to be a scientist.I often imagine my self working in the big laboratory with a long  white coat.Everyday, I will make important experiments for our lives and I will be famous scientist.But one thing for sure, I don’t want to have a haircut like Einstein’s.
Translate.
Menjadi Seorang Ilmuwan
Hi, nama saya adalah Alfi.Pelajaran paling saya sukai adalah ilmu pengetahuan alam ( IPA ). Saya selalu memperhatikan apa yang guru saya jelaskan tentang ilmu pengetahuan alam ( IPA ).Saya suka berdiskusi tentang alam, zat-zat yang ada di sekitar kita dan tentang tubuh manusia.Saya ingin menjadi ilmuwan.Saya sering berhayal diri saya bekerja di sebuah laboratorium besar dengan jas putih panjang.Setiap hari, saya akan membuat percobaan-percobaan yang berguna untuk kehidupan kita dan saya akan menjadi ilmuwan terkenal.Tetapi satu yang pasti, saya tidak ingin memiliki potongan rambut seperti Einsten’s.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment